Aquest darrer any hem fet un important avenç en informatitzar la gestió de l’Aula, amb l’objectiu de millorar la seguretat i fer més fàcils i còmodes totes les gestions (difusió, pagament, inscripció, etc.) de les activitats que programem al llarg del curs.
El punt final és, lògicament, la digitalització del carnet que identifica els seus socis i sòcies.
Aquest carnet digital es porta al telèfon mòbil, com una aplicació més, i permet accedir immediatament a la informació que des de l’Aula t’enviarem, a consultar l’estat de la teva fitxa de soci/a i a moltes altres utilitats que anirem explicant a mesura que estiguin actives. També ens facilitarà molt la feina a nosaltres, com ara gestionar convocatòries i reserves entre altres coses.
Per tal de facilitar que ningú es quedi sense tenir-lo l’Aula organitzarà un seguit de tallers on s’ajudarà a les persones assistents a instal·lar-la al seu telèfon personal i on alhora se li explicarà com treure’n el màxim profit. Els tallers es faran a l’Espai Galbany els dimarts 14, 21 i 28 de maig en grups reduïts i s’organitzaran en tres trons cada un d’aquests dies: torn A de 10 a 11, torn B d’11 a 12 i tron C de 12 a 13 hores.
Per assistit a aquests taller només cal inscriure’s a l’entrada de qualsevol de les conferències properes, al començament de les quals es recordarà aquesta possibilitat i es farà una breu presentació de l’aplicació.

Aquelles persones a lea quals no els vagi bé aquestes jornades o vulguin instal·lar-se l’aplicació elles mateixes poden fer-ho seguint unes senzilles instruccions que trobaran en aquesta pàgina web de l’Aula