Carregant Esdeveniments

Tots els Esdeveniments

La delinqüència i els crims violents, tenen una presència diària a les nostres vides ja que no deixa de ser més que el reflex de la societat en què vivim. De l’evolució de la societat i de les noves tecnologies han sorgit delictes nous, nous criminals i nous escenaris per delinquir. L’avenç no només com a espècie sinó com a col·lectivitat, ha comportat nous perfils criminals, noves formes de delinquir, noves víctimes i noves figures perverses com els “scammers” o estafadors de l’amor que enamoren, estafen i arruïnen, emocionalment i econòmicament, els seus víctimes a través de la xarxa.

A càrrec de PAZ VELASCO DE LA FUENTE
Jurista. Criminòloga. Professora de la Universitat de València. Especialista en personalitat psicopàtica i delictes violents. Escriptora i Divulgadora.

• Jurista, criminòloga, escriptora i divulgadora.
• Especialista en delictes violents i personalitat psicopàtica.
• Màster en Grafística, Documentoscòpia i Falsedat Documental.
• Presidenta del Comitè Assessor d’Experts del Col·legi Professional de la Criminologia de la Comunitat de Madrid (CPCM).
• Vicepresidenta de la Societat Espanyola de Criminologia i Ciències Forenses (SECCIF).
• Professora a la Universitat Internacional de València (VIU).
• Professora a la Universitat Catòlica de Múrcia (UCAM).
• Analista criminològica en mitjans de comunicació audiovisuals (Horizonte i Cuarto Milenio) i premsa escrita.
• Autora del bloc www.criminal-mente.es
• Autora del Podcast en exclusiva per a Podim: Criminal Ment
• Autora de Criminalment. La criminologia com a ciència. Ariel 2018 (10a Edició).
• Autora d’Homo Criminalis. El crim a un Clic. Els nous riscos de la societat actual. Ariel, 2021
• Autora de tres manuals universitaris: violència de gènere, victimologia i perfilació criminal.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Política de privadesa, protecció de dades i cookies.

Share This Story, Choose Your Platform!

Deixeu un comentari

Go to Top